बाराक ओबामापछि सामाजिक सञ्जाल प्रयोगमा भारतीय प्रधानमन्त्री नरेन्द्र मोदी दोस्रो स्थानमा छन् । मोदीको जितमा पनि सामाजिक सञ्जालको प्रमुख भूमिका रहेको मानिन्छ । उनले पनि चुनावी अभियान तिब्र बनाउन सामाजिक सञ्जाल प्रयोग गरेका थिए ।
ट्विटरको फलोअर हेर्ने हो भने मोदीलाई फलो गर्नेको संख्या बाराक ओबामापछि दोस्रो नम्बरमा छ । ट्विटरमा मोदीको फलोअर ६.२९ मिलियन छन् भने ओबामाका ४६.३ मिलियन । त्यसैगरी इन्डोनेसियाका राष्ट्रपति ५.३७ मिलियन फलोरका साथ तेस्रो नम्बरमा परेका छन् । मोदीको व्यक्तिगत खाताको फलोअरलाई जोड्ने हो भने उनका फलोअर ८.५ मिलियन पुग्छन् ।
मोदीले भर्खरै जापानको भ्रमणपछि जापानी भाषामा ट्विट गरेका छन् । जापानी प्रधानमन्त्रीले अंग्रेजीमा त्यसको जवाफ दिएका थिए । जापानी प्रधानमन्त्रीले भारतका केबल दुईजना (नरेन्द्र मोदी र राजनाथ) लाई फलो गरेका छन्, आजको अन्नपुर्ण पोष्ट दैनिकमा खबर छ ।
Post a Comment